Brøndby erkender: Vanskeligt at finde en hovedsponsor

Brøndby har ikke fundet en hovedsponsor inden forårssæsonen, men målet er at finde en før næste sæson.

Det er ikke nemt at finde sponsorkroner i Brøndby - og slet ikke en hovedsponsor med mange millioner kroner til klubkassen.

Superligaens bundklub har stadig ikke fundet en hovedsponsor, kort inden forårssæsonen går i gang her i weekenden, men målet er at finde en hovedsponsor inden næste sæson.

I stedet har Brøndby indgået en aftale med tre mindre sponsorer, som i årevis har støttet klubben, fortæller klubbens direktør, Tommy Håkansson.

- Der skal lyde en stor tak til de tre partnere, som nu har indgået et trøjesponsorat for forårssæsonen, siger Håkansson til klubbens hjemmeside og tilføjer:

- Både Loxam, Skjold Burne og VW har dybe rødder som partnere i Brøndby, og derfor er det meget glædeligt, at de demonstrerer deres commitment og loyalitet på denne måde i en svær tid for klubben.

Søger stadig efter hovedsponsor

De tre sponsorer er nogle af Brøndbys mest loyale støtter, og de vil i forårssæsonen pryde brystet på henholdsvis Brøndbys hjemme- og udebanetrøje.

Skjold Burne har været partner siden 1986, VW har været partner siden 1987, og Loxam har været partner siden 1995. Samlet set har de tre landsdækkende virksomheder 71 år på bagen i Brøndby-sponsorregi.

- Dette betyder ikke, at vi har indstillet jagten på en egentlig hovedsponsor, men vi må også være realistiske og erkende, at det - i den periode vi er i nu - vil være særdeles vanskeligt at lande en hovedsponsor.

- Det er vores mål, at der til den nye sæson er indgået en aftale med en større partner om et hovedsponsorat i Brøndby, fastslår Håkansson.

Brøndby tager søndag imod oprykkerne Randers FC i klubbens første superligakamp i foråret.


Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik

Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik